Αναζήτηση

Αναζήτηση

Επιστροφές – Αλλαγές – Ακυρώσεις Παραγγελίας

Επιστροφές προϊόντων πραγματοποιούνται ΜΟΝΟ κατόπιν συνεννοήσεως με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.en-oiko.gr (είτε μέσω επικοινωνίας μέσω email στο info@en-oiko.gr, είτε τηλεφωνικά στο 23210.99622 και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για προϊόντα που αγοράστηκαν από το ίδιο το ηλεκτρονικό κατάστημα.

1.Επιστροφές πραγματοποιούνται μόνο στην κατηγορία προϊόντων, ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ και σε χρονικό διάστημα εντός 15 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας από την εταιρεία μεταφορών. Τα προϊόντα θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση στην αρχική τους συσκευασία και επάνω να έχουν όλα τα ταμπελάκια. Δεν επιστρέφονται προϊόντα τα οποία έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν πλυθεί.

Η επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται από αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής Πώλησης.

Με την επιστροφή του προϊόντος , μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για μελλοντική χρήση εντός 6 μηνών, είτε επιστροφή χρημάτων μέσω τραπεζικού λογαριασμού (εντός 30 ημερών) από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής, με την ελάχιστη χρέωση του παραλήπτη των τραπεζικών εξόδων συναλλαγής. Για την δεύτερη περίπτωση είναι απαραίτητο μέσα στην επιστροφή του δέματος να μας αποστείλετε συνοδευτικό έντυπο όπου θα αναγράφετε ο αριθμός λογαριασμού, το IBAN της τράπεζας και την τράπεζα που θέλετε να επιστραφούν τα χρήματα, ή να μας ενημερώσετε σχετικά μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

2. Αλλαγές ειδών σε έκπτωση ή προσφορά αλλάζονται στην Εκάστοτε ισχύουσα τιμή και δεν αλλάζονται μετά την λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών.

3. Διαδικασία Αλλαγής Μη Ελαττωματικού Προϊόντος

Κατόπιν συνεννόησης μας αποστέλλετε το προϊόν με δική σας χρέωση, είτε με εταιρεία μεταφορών της επιλογής σας είτε με το ταχυδρομείο, ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μαζί με το αντίγραφο Λιανικής Απόδειξης , αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/ επιστροφής του προϊόντος.

Στο δέμα επιστροφής θα πρέπει να αναγράφονται τα εξής στοιχεία: Προς Ηλεκτρονικό Κατάστημα Εν Οίκω Multistore , Κοταλακίδης Νικόλαος, 3ο χλμ Σερρών Δράμας, ΤΚ62100, Σέρρες.

Παράλληλα με την διαδικασία της επιστροφής μπορείτε να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία με το προϊόν που επιθυμείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Στο πεδίο με τα σχόλια να αναφέρετε ότι πρόκειται για αλλαγή καθώς και το νούμερο από την απόδειξη Λιανικής που είχατε λάβει κατά την αποστολή της παραγγελίας σας.

Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν που μας αποστείλατε προς επιστροφή, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

4. Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων μη Ελαττωματικού Προϊόντος

Κατόπιν συνεννόησης αποστέλλετε το προϊόν ( ΛΕΥΚΑ ΕΙΔΗ )με χρέωση δική σας, υποχρεωτικά μαζί με το αντίγραφο της απόδειξης Λιανικής. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρεται: Προς : Ηλεκτρονικό Κατάστημα Εν Οίκω Multistore , Κοταλακίδης Νικόλαος, 3ο χλμ Σερρών Δράμας, ΤΚ62100, Σέρρες.

Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, Τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός Λογαριασμού , IBAN , τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής.

Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης λιανικής και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 30 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. (κατάθεση γίνεται στην καθαρή αξία του ποσού του προϊόντος, χωρίς τα μεταφορικά έξοδα και τα τραπεζικά έξοδα συναλλαγής).

5. Ελαττωματικά Προϊόντα

Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται από το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας πριν σας αποσταλούν. Πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος ώστε να λαμβάνετε τα προϊόντα μας σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, θα πρέπει να μας αποστείλετε άμεσα φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή στο info@en-oiko.gr ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 23210.99622, εκφράζοντας το πρόβλημα σας σχετικά με το προϊόν.

Η Εν Οίκω δεν ευθύνεται έναντι των χρηστών για ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη της παραγγελίας τους από τη στιγμή που τα προϊόντα της παραγγελίας δόθηκαν στον μεταφορέα προς παράδοση στο χρήστη. Εάν υπάρξει τέτοιο θέμα επικοινωνήστε μαζί μας για σας υποδείξουμε τα στοιχειά επικοινωνίας της μεταφορικής. Κατά την παραλαβή των προϊόντων ο πελάτης έχει την υποχρέωση να κάνει έλεγχο του προϊόντος.

Συγκεκριμένα:

  • εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν. Εξαιρούνται στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του. Επίσης αν ο πελάτης επιστρέψει τα προϊόντα με μη συνεργαζόμενη μεταφορική/courier της εταιρείας τότε τα έξοδα τον επιβαρύνουν σε κάθε περίπτωση (ακόμα και αν είναι ελαττωματικό το προϊόν).
  • στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε το κόστος μεταφοράς του λάθος προϊόντος

Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός 15 ημερών τότε η en-oiko.gr δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

6. Προϊόν το οποίο έχει πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο.

7. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η en-oiko.gr κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι ο καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα και αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

8. Σε περίπτωση που ο πελάτης αρνηθεί να παραλάβει το/τα δέμα/ματα, τότε η εταιρία en-oiko.gr έχει το δικαίωμα να επιστρέψει μόνο την αξία του προϊόντος. Tα κόστη μεταφοράς σε κάθε περίπτωση τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Προϋπόθεση, να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία με το εκάστοτε κατάστημα όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά.

9. Στα προϊόντα προς επιστροφή άνω περιπτώσεις που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα πρέπει να μας ειδοποιήσετε αμέσως εγγράφως με e-mail ή τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά, με θέμα «Αίτηση Επιστροφής Παραγγελίας» αναφέροντας ημερομηνία/αριθμό παραστατικού/όνομα/επίθετο αγοράς εντός της ως άνω προθεσμίας. Υπό την προϋπόθεση ότι θα λάβετε έγγραφη έγκριση επιστροφής από την en-oiko.gr, η διεύθυνση στην οποία πρέπει να σταλούν τα προϊόντα προς επιστροφή είναι η αντίστοιχη διεύθυνση του εκάστοτε καταστήματος από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ «ΑΙΤΗΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ».

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ). Στην περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα πρέπει να επικοινωνήσετε με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα μέσω της φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας είτε με email & τηλεφωνικά στο εκάστοτε κατάστημα από όπου πραγματοποιήθηκε η αγορά. Η πολιτική επιστροφών της en-oiko.gr δεν αφορά ελαττωματικά προϊόντα, τα οποία καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις τους.

10. Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις: πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση». Ακύρωση μιας παραγγελίας μπορεί να γίνει σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν.

Back to Top
Product has been added to your cart